Morjens! Tänään oli niin mahtavan kiva päivä! Mää kävin tänään eläinkaupassa, Lilzoossa. Kävimme siellä yhdessä Gaissan, Veeran ja Miinan kanssa. Eläinkauppa oli täynä ihania tuoksuja<3 Herkkuosasto oli, kuin seitsemäs taivas! Harmi vain, että minun piti koko ajan olla vain paikallani ja olla koskematta herkkuluihin.

Miina osti minulle Lilzoosta grillatun henkitorven. Mhh... Se tuoksui herkulliselta. Minun piti, kuulemma harjoitella tavaroiden huolehtimista, joten sain tehtäväkseni raahata tuota herkkua mukanani.

Lilzoon pihalla olimme lähdössä, kunnes Veera huomasi pienen ongelman. Gaissa tahtoi samanlaisen grillatun henkitorven, kuin minulla oli. Eihän hän olisi voinut tyytyä isoon kuivaan puruluuhun, kun minä mutustelisin vieressä vielä ihanempaa herkkua. Joten...Veera osti Gaissallekkin grillatun henkitorven.

1245703720_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vähän myöhemmin kello 17.00 jälkeen Gaissa tuli meille harjoittelemaan näyttelyitä varten kävelyä. Olihan se minusta aika pöljää... Harjoitella nyt asiaa, jonka ihmiset ja eläimet luonnostaan jo osaavat! Gaissalla oli mukanaan ihana vinkulelu, jota minunkin olisi tehnyt mieli puristella hampaissani.

 

Niin siinä sitten kävi, että Gaissa ei jaksanut enään harjoitella kävelyä. Päätimme ottaa yhdessä rennosti. Olin rauhassa nauttimassa omasta possuvinkulelustani, kunnes Gaissa tuli pilaamaan ihanan hetkeni haistelemalla ahteriani. Minua rupesi paljon nolostuttamaan, kun minulla ei ollut enään niissä paikoissa niitä tärkeitä osia, jotka tekivät minusta miehen. Yritin häätää Gaissaa pois tarttumalla hänen kurkkuunsa päästäkseni nolosta tilanteesta. Pieni tappeluhan siitä syntyi. Koko loppupäivän olimme siitä hyvästä erillämme.

1245704008_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kuvassa olen hieman hermostunut, äsköisestä tappelusta. Ruohon syöminen on sopivaa stressin purkua, josta valitettavasti emäntä ja isäntä eivät ole mielissään ruoho-oksennuksien takia.